donderdag 28 juni 2007

Crocs en Bacardi

Er zijn een aantal dingen in deze wereld waar ik soms bijna een beetje van moet overgeven. Twee van die dingen zijn bijvoorbeeld de linker- en de rechter Croc. Crocs zijn eh... een soort klompen in de meest weerzinwekkende zuurstokkleurtjes, met gaten erin en een afschuwelijke enkelband eraan en en en en... ze zijn van PLASTIC!! Je kan ze uitsluitend kopen in tuincentra en campingwinkels en dat wil ik graag zou houden. Maar zag ik tot voor kort alleen lesbische vrouwen met tuinbroek en gemaaid haar op Crocs lopen, tegenwoordig zijn ze erg hip als kinderschoen, als buitengewoon interessante accessoire onder wikkeljurken en leggings of als vervanging van de slipper op de camping. Tot mijn afgrijzen zijn er tegenwoordig ook al neppe Crocs te koop. En dingetjes die je in de gaatjes kan stoppen bij wijze van versiering. Die dingetjes leiden al tot vechtpartijen op schoolpleinen en tot topics op het Viva-forum.

Dames en heren,laat ik een ding duidelijk maken: Crocs zijn niet hip. Crocs zijn afschuwelijk lelijk, lomp, idioot en ze kunnen niet lekker lopen, want ze hebben geen voetbed en ze zijn van plastic! Van plastic! Je loopt toch ook niet voor de lol op je regenlaarzen of waterschoenen? Laten we nu gewoon even met zijn allen afspreken dat het met de Crocs niet op dezelfde manier zal gaan als met de Uggs en de MAG-schoenen (weet u nog? Die hoge veterschoenen met de spekzool waarop tien jaar geleden ineens ook heel Nederland liep, om over Palladiums nog maar te zwijgen): in de winkel laten en niet HET modeding van de zomer van 2007 laten worden. Er is al genoeg lelijks op straat. Dank u wel.


Verder speelt mijn maaginhoud altijd verschrikkelijk op als ik in de bioscoop zit en mijnheer Jean Mineur net de reclame heeft aangekondigd. Want wat komt er dan, elke godganse keer weer: Last train? Not so bad. Not so bad at all... Jawel, Bacardi! WEG WEG WEG!!! Gelukkig is de treinspot inmiddels vervangen door een dansende menigte op de maat van de mojito, maar ook die reclame is echt heel erg verschrikkelijk. Lieve bioscoopmeneren: hou er alsjeblieft mee op. De reclames zijn heel erg stom en heel erg irritant! Waarom moet ik ze bij elke film zien? Willen jullie me dood hebben ofzo? En sinds ik deze anti-Bacardi-commercial-hyve heb gevonden (hoera hoera hoera, eindelijk medestanders!), zit de tune al de hele tijd in mijn hoofd. WEG!

7 opmerkingen:

  1. Oh Neeltje wat heerlijk dat je die B*c*rd*k*t-reclame ook zo vreselijk vindt... Hoe kan meneer Bacardi nou denken dat ie hier meer mee verkoopt?! Eerder het tegenovergestelde, zou ik zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik drink eigenlijk nooit sterke drank... maar als ik die reclame zie (vooral de nieuwe) heb ik altijd zin in Bacardi. Maar ja, ik ben kennelijk gevoelig voor reclame. Ik krijg ook zin in vla van Paula de Koe

    BeantwoordenVerwijderen
  3. go neeltje! eindelijk iemand die het gewoon durft te zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zie: www.pauladekoe.nl (of natuurlijk www.rodehond.net)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, ik had het inmiddels gezien. Daar zijn de Domo-koeien nog niks bij. Wat een hel zeg, die Paula!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo
    ik wil een bacardi party geven en zoek dus bacardi spullen wie heeft wat spullen voor mij die hij/zij niet gebruikt en kosteloos naar mij wilt versturen neem dan contact met mij op bacardifeest@live.nl
    alvast bedankt! servet

    BeantwoordenVerwijderen